• Gratis verzending binnen Nederland
  • Afhalen in Amsterdam of Eemnes
  • 20 jaar ervaring
Home » Contact » Garantie en Klachten

Garantie

Het voorkomen dat er een bloesemremedie kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet naar wens gaat. Maak je klacht kenbaar bij mij door te mailen en dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.